ستایش جونستایش جون، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

ستایش و نیایش دو پرنسس دوست داشتنی

ستایش و لباس عروس

1392/9/6 23:36
نویسنده : مامان
853 بازدید
اشتراک گذاری

ستایش جان قلب مامان و نفس بابایی دو روزه که اصلا غذا بجز مایعات اونم خیلی کم چیز دیگه ای نمی خوردی .صبح هم خیلی گریه کردی و دلم رو کباب کردی .همش میگفتی نمیتونم چیزی بخورم .بهت گفتم یه عروسک خوشکل مثل خودت واست میخرم اگه بیای بریم دکتر .بالاخره اومدی و با مصرف داروها بهتر شدی.ولی ستایش خانم که کمی حال اومد لباس عروس پوشید و با ژستای خوشکلش مامان و بابا رو از خنده روده بر کرد.

جایی نرید باز هم هست 

خیال باطل

اینم یکی دیگه

 فرشته

 

 قلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

خاله آمنه
6 آذر 92 23:53
عزیز دل خاله .من و عمو علی خیلی ناراحتیم که مریض شدی اما خوشکلم داروهاتو بخور تا زود خوب بشی .آراد هم همش داره میگه اجی.خیلی دوستتون دارم .
مامان
پاسخ
مرسی خاله جون .منم خیلی دوست دارم .همش برای شما
زهره مامانی مرسانا
7 آذر 92 22:07
الهی قرتی خانم انشالله زود زود خوب بشی ناز گلک
مامان
پاسخ
مرسی خاله جون.
زهرا
14 آذر 92 22:59
خدا قربونشون برم هر دو تا شون مثل خودت هستن .هم با نمک وهم خوشششششششششششششششششششکل
مامان
پاسخ
مرسی جیگر