ستایش جونستایش جون، تا این لحظه: 16 سال و 3 ماه و 8 روز سن داره

ستایش و نیایش دو پرنسس دوست داشتنی

تولد شش سالگی ستایش

1392/12/23 17:45
نویسنده : مامان
1,188 بازدید
اشتراک گذاری

شش سال گذشت شش سال از لحظه ای که من مادر شدم روز چهارشنبه شب ساعت یازده و بیست بود که مادر شدم .عزیزم حس قبل از ساعت یازده و بیست و بعد آن حسی است که فقط مادرها لمس میکنند.دیگر آرامش ندارم همیشه نگرانم دلواپس و آرامش قبلا را ندارم .لحظه ای که تو را در آغوش گرفتم و بچه خودم را در بغل گرفتم نگاه معصومانه ات میگفت که تو هم دلت برایم تنگ شده بود.عزیزم دوستت دارم.به یاد روز تولدت یک جشن خانوادگی کوچولویی گرفتیم و یه جشن تولد تو مهد نابغه که عکساش رو میبینیم.

 

 ماچماچماچماچماچ

 

 

 

 

                                           از طرف مهد پازل ستایش رو به ستایش هدیه دادن

                                             

                                                            

 نیایش میگفت آجی بده.ستایش هم قربونش برم دلش نمیومد و نیایش رو تو بغل گرفت تا دیگه گریه نکنه

                  

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

زهره مامان مرسانا
11 بهمن 92 14:23
تولدت مبارک کم پیدایی لیلا جون
حامده (مامان امیرمحمد)
14 بهمن 92 9:23
تولدت مبارک عزیزکم الهی که همیشه خندون باشیمرسی عزیزم
پریسا نجفی
14 بهمن 92 9:33
سلام دوست عزیزم خوبی ؟ ازسایتت خیلی خوشم اومد به منم سربزن اومدم برای دوستای خوبم که مادری نمونه هستند وبلاگی زنانه درست کردم که باب کارشونه اگر دوست داشتی ما را هم قابل بدون . راستی منو توی سایت قشنگت لینک کن و بهم خبر بده تا منم تو را توی سایتم قرار بدم ببخش و ممنون
حامده (مامان امیرمحمد)
23 بهمن 92 16:03
برام نظرداده بودید ممنونم اما ادرس سایتتون رانگذاشته بودید امروزتونستم پیداتون کنم خوشحالم ازاینکه توی لینک دوستام قرارتون دادممرسی حامده جان